niedziela, 2 grudnia 2012

Candy u Retro

UWAGA - UWAGA !!!
 
PONIEWAŻ NA MOJE CANDY ZGŁOSIŁO SIĘ BARDZO MAŁO OSÓB POSTANOWIŁAM PRZEDŁUŻYĆ DO 29.12.12 
 
 
 
 
 
Zapraszam na moje CANDY
 
Do zabrania talerz z kotami
 
Piękny angielski porcelanowy talerz
 
 dla miłośników kotów
 
można go powiesić na ścianie
 
ma srednice 21 cm
 
  Będzie też niespodzianka
 
 
 
 
 
 

- zostaw swój komentarz pod postem, co jednocześnie oznacza chęć udziału w zabawie

- zamieść u siebie na blogu powyższe zdjęcie i podlinkuj informację o wydarzeniu

- fajnie byłoby żebyś został/a obserwatorem  jeśli jeszcze nie jesteś, nie jest to obowiązkowe, ale mile widziane
 

Na zgłoszenia czekam do 29 grudnia br. do godziny 24.00 



 




12 komentarzy:

  1. Zapisuje się na candy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ... ale by się Emila z takiego talerza cieszyła :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak świątecznie miło. Nom chyba się raczej zapisuję na to candy, bo kociaki są wspaniałe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zapisuję!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham wszystko, co kocie ;) Zapisuję się z wielką chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam wszystko co kocie i ubolewam nad faktem,że tego cudnego zwierzęcia mieć nie mogę :c

    baner na makediynotwar.blogspot.com :)
    Obserwuję jako Paulina

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja się zapisuję :D... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam koty dlatego nie może mnie zabraknąć w tym rozdaniu :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje jako AW a na widok takich wspaniałych nagród aż brak mi tchu.


    pozdrawiam:
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

  10. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mia.vico
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń